Támogató

Elefántot mosott Janicsák Veca

Kerala — Elefántot mosdatott, krokodilokra „vadászott" és jógázott az óceánparton Janicsák Veca (21), az aranytorkú énekesnő két hétig Indiában pihent. Barátnőjével utazott az egzotikus országba
– Nem vagyok egy strandolós típus, de az Indiai-óceán meleg vizét és óriási hullámait nem vetettem meg. Furcsa dolog ott napozni, mivel az indiai nők nem vetkőznek fürdőruhára, tiltott dolog, így a férfiak érdeklődése igen nagy a bikinis európai nők iránt. Szemérmetlenül bámulnak és fotózgatnak. De a strand gyönyörű, és isteni friss papayát árulnak. Barnán és kipihenten tértem haza – mesélte Veca, aki indiai útja után újult erővel vetheti bele magát a kihívásokba.
 
 
 – Nagyon sok igazán szegény ember lakik ott, mégis jól elvannak. Aki ellátogat oda, elgondolkodik azon, neki vajon mi is a baja az életével! Ez India nagy tanulsága. A tavalyi évem csodálatos volt, de kegyetlen robotolással telt, elfáradtam. Az év elején szünetet tartottam, hogy aztán újult erővel vessem bele magam 2012-be, mivel sok meglepetéssel készülök idén – mondta boldogan az énekesnő
 
Forrás:  http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/elefantot-mosott-janicsak-veca-2083076